Lähetyksen seuranta

Lähetyksen seurantanumero ja -linkki lähetetään sähköpostilla, kun pakettisi lähetetään. Niiden avulla voit seurata pakettisi liikkeitä aina kun haluat.

Miksi pakettiani ei ole vielä lähetetty?

Paketin lähetyksessä kestää joskus normaalia pitempään. Tarkempia tietoja toimitusajasta näet, kun laitat tuotteesi ostoskoriin.

Pakettini ei ole vieläkään saapunut

Voit tarkistaa paketin olinpaikan seurantakoodisi avulla. Jos et ole saanut seurantakoodia tai paketti ei ole liikkunut viiteen päivään, ota yhteyttä meihin osoitteessa info@pinkorblue.fi. Ennakkomaksulla maksetut tilaukset käsitellään ja lähetetään vasta maksun käsittelyn jälkeen.

Voinko muuttaa lähetetyn paketin toimitusosoitetta?

Valitettavasti tämä ei onnistu. Ongelmatapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@pinkorblue.fi

Entäs postikulut?

Alle 100 euron tilauksiin lisätään toimituskulut 5,90 euroa tilatessa PostNordin noutopisteeseen. Yli 100 euron tilaukset toimitamme ilmaiseksi. Kotiinkuljetuksesta veloitamme 14,90 euroa tavaroiden arvosta riippumatta..

Minne paketti toimitetaan?

Paketti pyritään toimittamaan lähimpään PostNordin toimipisteeseen, joka voi olla esimerkiksi Matkahuolto, K-market tai R-kioski. Huomioithan, että PostNord määrittelee toimipisteen, emmekä voi siihen vaikuttaa.



Etkö löydä vastausta?

Ota meihin yhteyttä.

Kirjoita meille
Voit täyttää yhteydenottolomakkeen. Vastaamme kahden työpäivän sisällä.
Kirjoita meille
Soita meille
Asiakaspalvelijamme auttavat mielellään. Ota huomioon, että odotusajat voivat venyä pitkiksi ruuhka-aikoina.
Soita meille