Nykytilanteesta johtuen meillä on erittäin paljon tilauksia, mikä tarkoittaa, että lähetyksemme saattavat viivästyä. Yhdessä PostNordin kanssa teemme parhaamme varmistaaksemme, että...lisää
Jotkut tuotteet lähetetään suoraan valmistajalta. Tällöin toimitusajat voivat vaihdella. Toimitusajan näet tuotteen sivulta. Jotkut valmistajat toimittavat tuotteen suoraan kotiovellesi....lisää
Lähetykset toimittaa logistiikkakumppanimme PostNord. Pinkorblue.fi-sivustolta voit tilata vain Suomeen (Ahvenanmaa poislukien). Milloin pakettini saapuu? Toimitusajan näet tuotesivulta....lisää
Kun olet tehnyt, tilauksen toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa, sillä se on liittetty Klarnan ja PayPalin ostajansuojaan. Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:...lisää
Et, koska tilaukset lähetetään ulkomailta. Lisää aiheeseen liittyvää Kuinka lähetys toimii?lisää
Lähetyksen seurantanumero ja -linkki lähetetään sähköpostilla, kun pakettisi lähetetään. Niiden avulla voit seurata pakettisi liikkeitä aina kun haluat. Miksi pakettiani ei ole vielä...lisää
Toimitettiinko sinulle vahingoittunut paketti? Ota paketista kuvia ennen sen avaamista siltä varalta, että tuotteet ovat rikki. Jos jokin tuote on vahingoittunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme...lisää
Jos tilaat useita tuotteita, tilauksesi voidaan jakaa useampaan pakettiin. Saat jokaisesta paketista erillisen lähetysvahvistuksen ja seurantakoodin. Jos et ole saanut useampaa seurantakoodia,...lisää
Euroopan unionista (EU) ja Euroopan talousalueelta (ETA) käsin sinulla on vapaa pääsy verkkokaupoihimme, jotka on suunnattu ETA-alueen ihmisille. Toimitus suomalaisesta liikkeestämme...lisää
Saitko väärän tai ylimääräisen tuotteen? Pahoittelemme! Jos haluamaasi tuotetta ei toimitettu, ole hyvä ja tilaa se uudelleen. Emme tietenkään veloita väärästä tuotteesta. Ole hyvä...lisää