Kun olet tehnyt, tilauksen toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa, sillä se on liittetty Klarnan ja PayPalin ostajansuojaan.
Tilauksesi voidaan yleensä peruuttaa 60 minuutin kuluessa siitä, kun olet tehnyt tilauksen. Voit perua tilauksen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 09 315 79 458. Peruminen onnistuu lisäksi vain asiakaspalvelumme aukioloaikoina. Jos lähetät peruutustoiveen sähköpostitse, emme voi taata, että ehdimme lukea sen 60 minuutin sisällä.
Jos tilasit väärän tuotteen, mutta peruminen ei onnistu, voit tilata oikean tuotteen uudella tilauksella. Yhteydenotto ei takaa sitä, että voimme perua tilauksen. Jos peruminen ei onnistu, voit jättää lähetyksen noutamatta, jolloin se palautuu meille ja saat maksusi takaisin. Huom! Et voi muuttaa laskutus- tai toimitusosoitetta enää tilauksen tehtyäsi.
60 minuutin kuluttua tilaukset siirtyvät logistiikkajärjestelmäämme, jonka jälkeen tilausta ei voi enää peruuttaa tai muuttaa.
Euroopan unionista (EU) ja Euroopan talousalueelta (ETA) käsin sinulla on vapaa pääsy verkkokaupoihimme, jotka on suunnattu ETA-alueen ihmisille. Toimitus suomalaisesta liikkeestämme on mahdollista vain Suomen sisällä, poislukien Ahvenanmaa. Jos haluat laskun, jonka osoite on muualla kuin Suomessa, kirjoita laskun osoitteeksi ensin Suomen toimitusosoite. Jos otat meihin yhteyttä tilauksen tekemisen jälkeen, lähetämme sinulle mielellämme laskun, jossa on ulkomainen laskutusosoitteesi. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@pinkorblue.fi, faksitse numeroon +49 (0)234/54573110 tai palveluaikana puhelimitse numeroon +358 (0)9 315 79 458. Jos haluat toimituksen muuhun maahan kuin Suomeen, voit tehdä ostoksia kansainvälisissä verkkokaupoissamme:
Luettelo verkkokaupoista alla
Itävalta | Sveitsi / Liechtenstein | Ranska | Alankomaat | Belgia | Tanska | Suomi | Norja | Ruotsi | Puola | Italia | Espanja | Tšekki / Slovakia