Sain väärän tuotteen

Saitko väärän tai ylimääräisen tuotteen?

Pahoittelemme! Jos haluamaasi tuotetta ei toimitettu, ole hyvä ja tilaa se uudelleen. Emme tietenkään veloita väärästä tuotteesta. Ole hyvä ja ole yhteydessä asiakaspalveluun saadaksesi ilmaiseen palautukseen oikeuttavan palautusdokumentin. Jos tilaus on jo maksettu, ostosumma hyvitetään sinulle heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja käsitelleet sen.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@pinkorblue.fi), kerro viestissäsi tilausnumerosi ja tuotteiden nimet.

Etkö löydä vastausta?

Ota meihin yhteyttä.

Kirjoita meille
Voit täyttää yhteydenottolomakkeen. Vastaamme kahden työpäivän sisällä.
Kirjoita meille
Soita meille
Asiakaspalvelijamme auttavat mielellään. Ota huomioon, että odotusajat voivat venyä pitkiksi ruuhka-aikoina.
Soita meille