Tilaukset
Milloin saan babypointsit tililleni?

Babypointsit suoritetaan asiakastilille 14 päivän päästä tilauksen lähetyksestä. Lisää aiheeseen liittyvää babypoints-kanta-asiakasohjelmalisää

Haluan tarkempia tietoja tuotteesta

Sivuillamme on tuhansia tuotteita, joten emme voi avustaa sinua jokaisen tuotteen kohdalla. Voimme kuitenkin antaa vinkkejä, että löydät oikean tuotteen. Voit käyttää monenlaisia...lisää

Sain väärän tuotteen

Saitko väärän tai ylimääräisen tuotteen? Pahoittelemme! Jos haluamaasi tuotetta ei toimitettu, ole hyvä ja tilaa se uudelleen. Emme tietenkään veloita väärästä tuotteesta. Ole...lisää

Lahjakorttien ostaminen

Verkkokaupastamme sinulla on täältä mahdollisuus ostaa eriarvoisia lahjakortteja. Lahjakortti lähetetään sinulle sähköpostilla 24 tunnin sisällä maksusuorituksen vastaanottamisesta. Lisätietoa...lisää

Kuinka voin ilmoittaa osoitteenmuutoksesta?

Kun olet tehnyt, tilauksen toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa, sillä se on liittetty Klarnan ja PayPalin ostajansuojaan. Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:...lisää

Tuotteen vaihtaminen

Tuotteita ei voi vaihtaa toisenlaiseen, mutta viallisen tuotteen voi vaihtaa uuteen vastaavaan palauttamalla viallisen tuotteen. Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta vaihdettava tuote...lisää

Mitä hyötyä asiakastilistä on?

Saat 30:n päivän palautusoikeuden, joka koskee käyttämättömiä tuotteita Sinun ei tarvitse kertoa yhteystietojasi joka tilauksen yhteydessä uudestaan Voit tehdä oman toivelistasi,...lisää

Tilaukseni

Saat tilausvahvistuksen jokaisesta tekemästäsi tilauksesta antamaasi sähköpostiin. Jos sinulla on asiakastili, näet sieltä lisätietoja tilauksistasi (tuotteet, toimitusosoite, maksutapa...lisää

Toivelista

Nettisivuillamme on toivelista, jonne voit listata toiveitasi eri tilaisuuksia varten. Voit jakaa tämän toivelistan tuttaviesi kanssa, jotta saat varmasti tilanteeseesi sopivat lahjat. Pidän...lisää

Tilaaminen

Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Tuotteiden toimitusaika näkyy jokaisen tuotteen sivulla erikseen. Jos ostoskorissasi on haluamasi tuoteet, paina "jatka"-nappia. Tuotteita...lisää

Kuinka saan kopion laskustani?

Artikkelin lähettämisen jälkeen saat laskun sähköpostitse, jonka löydät liitteenä sähköpostista. Jokaiselle paketille luodaan oma lasku. Jokaisen paketin kohdalla tulee erillinen...lisää

Viallisen tuotteen palauttaminen

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@pinkorblue.fi). Kerro viestissäsi tilausnumerosi sekä tuotteen tuotenumero, kuvaile vikaa ja liitä viestiin kuvia/videoita viasta.lisää

Voinko tilata ilman asiakastiliä?

Kyllä, et välttämättä tarvitse asiakastiliä tilaamista varten. Huom. Jos teet tilauksen ilman, että olet kirjautunut tilillesi, et voi saada tilauksesta babypoints-bonuspisteitä.lisää

Kuinka voin luoda asiakastilin?

Paina oikeassa yläkulmassa sijaitsevaa "Oma tili" -linkkiä ja sen jälkeen "Rekisteröidy nyt" -nappia. Täytä kaikki tähdellä merkityt kentät. Valitse salasanasi ja...lisää

Haluamani tuote on loppuunmyyty. Milloin voin jälleen tilata sen?

Voit tilata saatavuusilmoituksen sähköpostiisi tuotteen kohdalta nettisivuiltamme.lisää

Tilauksen muutos tai peruutus

Kun olet tehnyt, tilauksen toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa, sillä se on liittetty Klarnan ja PayPalin ostajansuojaan. Tilauksesi voidaan yleensä peruuttaa 60 minuutin kuluessa...lisää

Tietoja tämänhetkisestä tilanteesta (COVID-19)

Arvon asiakas, toivottavasti sinulle ja perheellesi kuuluu hyvää. Tämänhetkinen tilanne koronaviruksen kanssa aiheuttaa kaikille päänvaivaa ja pinkorblue.fi ottaa tilanteen tosissaan...lisää