Babypointsit suoritetaan asiakastilille 14 päivän päästä tilauksen lähetyksestä. Lisää aiheeseen liittyvää babypoints-kanta-asiakasohjelmalisää
Sivuillamme on tuhansia tuotteita, joten emme voi avustaa sinua jokaisen tuotteen kohdalla. Voimme kuitenkin antaa vinkkejä, että löydät oikean tuotteen. Voit käyttää monenlaisia...lisää
Saitko väärän tai ylimääräisen tuotteen? Pahoittelemme! Jos haluamaasi tuotetta ei toimitettu, ole hyvä ja tilaa se uudelleen. Emme tietenkään veloita väärästä tuotteesta. Ole...lisää
Verkkokaupastamme sinulla on täältä mahdollisuus ostaa eriarvoisia lahjakortteja. Lahjakortti lähetetään sinulle sähköpostilla 24 tunnin sisällä maksusuorituksen vastaanottamisesta. Lisätietoa...lisää
Kun olet tehnyt, tilauksen toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa, sillä se on liittetty Klarnan ja PayPalin ostajansuojaan. Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:...lisää
Tuotteita ei voi vaihtaa toisenlaiseen, mutta viallisen tuotteen voi vaihtaa uuteen vastaavaan palauttamalla viallisen tuotteen. Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta vaihdettava tuote...lisää
Saat 30:n päivän palautusoikeuden, joka koskee käyttämättömiä tuotteita Sinun ei tarvitse kertoa yhteystietojasi joka tilauksen yhteydessä uudestaan Voit tehdä oman toivelistasi,...lisää
Saat tilausvahvistuksen jokaisesta tekemästäsi tilauksesta antamaasi sähköpostiin. Jos sinulla on asiakastili, näet sieltä lisätietoja tilauksistasi (tuotteet, toimitusosoite, maksutapa...lisää
Nettisivuillamme on toivelista, jonne voit listata toiveitasi eri tilaisuuksia varten. Voit jakaa tämän toivelistan tuttaviesi kanssa, jotta saat varmasti tilanteeseesi sopivat lahjat. Pidän...lisää
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Tuotteiden toimitusaika näkyy jokaisen tuotteen sivulla erikseen. Jos ostoskorissasi on haluamasi tuoteet, paina "jatka"-nappia. Tuotteita...lisää
Artikkelin lähettämisen jälkeen saat laskun sähköpostitse, jonka löydät liitteenä sähköpostista. Jokaiselle paketille luodaan oma lasku. Jokaisen paketin kohdalla tulee erillinen...lisää
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@pinkorblue.fi). Kerro viestissäsi tilausnumerosi sekä tuotteen tuotenumero, kuvaile vikaa ja liitä viestiin kuvia/videoita viasta.lisää
Kyllä, et välttämättä tarvitse asiakastiliä tilaamista varten. Huom. Jos teet tilauksen ilman, että olet kirjautunut tilillesi, et voi saada tilauksesta babypoints-bonuspisteitä.lisää
Paina oikeassa yläkulmassa sijaitsevaa "Oma tili" -linkkiä ja sen jälkeen "Rekisteröidy nyt" -nappia. Täytä kaikki tähdellä merkityt kentät. Valitse salasanasi ja...lisää
Voit tilata saatavuusilmoituksen sähköpostiisi tuotteen kohdalta nettisivuiltamme.lisää
Kun olet tehnyt, tilauksen toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa, sillä se on liittetty Klarnan ja PayPalin ostajansuojaan. Tilauksesi voidaan yleensä peruuttaa 60 minuutin kuluessa...lisää
Arvon asiakas, toivottavasti sinulle ja perheellesi kuuluu hyvää. Tämänhetkinen tilanne koronaviruksen kanssa aiheuttaa kaikille päänvaivaa ja pinkorblue.fi ottaa tilanteen tosissaan...lisää