Palauttaminen
Palautusohjeet

Tarkempaa tietoa löydät täältä. lisää

Palautuksen hyvitys

Hyvitys suoritetaan 14 päivän sisällä palautuksen saapumisesta. Näin saat hyvityksen maksutavasta riippuen: Klarna-lasku: Palautuksesi vähentää palautetun tuotteen ostohinnan...lisää

Onko tuotteesi viallinen tai vahingoittunut?

Ole hyvä ja ota viasta kuvia/videokuvaa ja lähetä meille tilausnumerosi, kuvaus viasta sekä kuvat/video osoitteeseen info@pinkorblue.fi.lisää

Sain väärän tuotteen

Saitko väärän tai ylimääräisen tuotteen? Pahoittelemme! Jos haluamaasi tuotetta ei toimitettu, ole hyvä ja tilaa se uudelleen. Emme tietenkään veloita väärästä tuotteesta. Ole...lisää

Kuinka palautan tuotteen?

1. Rekisteröi palautus. Voit rekisteröidä palautuksesi palautuspalvelussamme, jolloin saat palautuslomakkeen ja palautusdokumentin. Palauttamisesta aiheutuvat kustannukset (7,90 €...lisää

30 päivän palautusoikeus

Me tarjoamme 30 päivän palautusoikeutta tuotteillemme, kunhan olet tilannut tuotteet oman pinkorblue.fi-asiakastilisi kautta. Palautuksesta veloitamme kiinteän maksun, joka on 7,90...lisää

Minne voin viedä palautettavan pakettini?

Voit rekisteröidä palautuksesi palautuspalvelussamme, jonka jälkeen saat palautuslomakkeen ja palautusdokumentin. Palauttamisesta aiheutuvat kustannukset (7,90 € per paketti) jäävät...lisää

Kuinka saan palautuslomakkeen?

Tuliko pakettisi meiltä? Voit rekisteröidä palautuksesi palautuspalvelussamme, jonka jälkeen saat palautuslomakkeen ja palautusdokumentin. Tuliko pakettisi suoraan valmistajalta? Voit...lisää

Tuotteen vaihtaminen

Tuotteita ei voi vaihtaa toisenlaiseen, mutta viallisen tuotteen voi vaihtaa uuteen vastaavaan palauttamalla viallisen tuotteen. Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta vaihdettava tuote...lisää

Lahjakorttien hyvitys

Hyvitys suoritetaan 14 päivän sisällä palautuksen saapumisesta. Jos palautit koko tilauksesi: Hyvitys suoritetaan lahjakortillesi. Voit käyttää lahjakortin uuden tilauksen yhteydessä. Jos...lisää