Maksumuistutus

Oletko palauttanut tai maksanut tuotteesi, mutta saanut siitä huolimatta Klarnalta maksumuistutuksen?

Palautusten käsittelyssä voi kestää jopa 14 päivää. Tämän takia sinun on parasta ottaa yhteyttä Klarnaan ja kertoa heille, että olet palauttanut tuotteen. Klarna asiakaspalvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu Jos olet saanut muistutuksen, varmista seuraavat asiat::

1. Oletko palauttanut jotakin?
Tarvitsemme noin 14 päivää palautuksesi tarkastamiseen ja hyvittämiseen, kun palautus on saapunut Saksaan. Ilmoita palautuksesta Klarnalle laittaaksesi laskun tauolle. Kun palautus on käsitelty, siitä lähtee ilmoitus Klarnalle. Saat meiltä myös sähköpostivahvistuksen palautuksen käsittelystä.
2. Oletko jo maksanut?
Maksusi palautumiseen voi mennä noin 5 arkipäivää.
3. Syötitkö varmasti oikean viitteen?
Käytä viitteenä tilausnumeroasi. Jos syötit väärän viitteen, ota yhteyttä Klarnaan. Klarna asiakaspalvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
4. Useamman tilauksen maksaminen
Maksa jokainen tilaus erikseen, jotta voimme käsitellä maksusi oikein.

Etkö löydä vastausta?

Ota meihin yhteyttä.

Kirjoita meille
Voit täyttää yhteydenottolomakkeen. Vastaamme kahden työpäivän sisällä.
Kirjoita meille
Soita meille
Asiakaspalvelijamme auttavat mielellään. Ota huomioon, että odotusajat voivat venyä pitkiksi ruuhka-aikoina.
Soita meille